Hoe positioneer je een beddenwinkel met veel kennis van zaken gelegen op een industrieterrein? Uit gesprekken bleek al snel dat de oppervlakte van de showroom veruit de grootste van alle omringende speciaalzaken was. Een pré als het gaat om een goed vergelijk te maken tussen de vele kwaliteitsmerken. De term Slaapboulevard werd bedacht, immers alle shops van de topmerken bevinden zich op één locatie. Een ander sterk punt naast de productkennis is het ‘medisch’ aspect van slapen. Deze adviezen tillen het begrip slaapspecialist naar een nog hoger niveau. Afhankelijk van het type media wordt hier meer of minder aandacht aan geschonken.
Advertenties
Hoe behoud je als Slaapboulevard Kwakernaat je eigen identiteit? Op zich is dit niet zo moeilijk. Lastiger wordt het wanneer campagnebeelden van de bekende merken zoals Auping en Tempur verwerkt moeten worden. Deze zijn vaak verschillend van uitstraling. Al geruime tijd een mooie uitdaging voor d’Arc Design.
Busbelettering
d’Arc Design verzorgde het ontwerp inclusief technische aanlevering aan het Mediabedrijf. Regelmatig kunt u de bussen met Slaapboulevard Kwakernaat in de regio Rotterdam en Drechtsteden tegenkomen.
d’Arc Design verzorgt een groot deel van alle communicatie en vormgeving zoals regionale advertenties en plaatsingen, autobelettering, regionale busbelettering, gevelbelettering, website vormgeving en artwork, outdoor reclame, begeleiding tv commercial, branding.